Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli przesyłka dostarczona przez kuriera wygląda na uszkodzoną, zgłoś to kurierowi i wypełnij protokół szkody.

Jeżeli w trakcie użytkowania zauważysz nieprawidłowości, odeślij nam towar wraz z pisemnym opisem wady.

Wszelkie reklamacje rozpatrzymy w najszybszym możliwym terminie i poinformujemy Cię o sposobie rozpatrzenia. Jeżeli uznamy reklamację za zasadną, zwrócimy się do Ciebie z pytaniem czy wolisz odzyskać pieniądze czy też chcesz, abyśmy przesłali Ci nowe opakowanie produktu.

Zwroty

Jeżeli jeszcze nie użyłeś swojego Happy Garden, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Przesyłkę wyślij na adres: Happy Garden Edward Orlowski, ul.Matejki 8, 71-615 Szczecin (adres tylko do korespondencji).